Štítky

, , , ,

Před časem mne napadla vskutku kacířská myšlenka na téma co ta DNA vlastně je a k čemu vlastně slouží, až jsem si napsal jen tak pro radost povídku.

Ovšem měl jsem malé dilema – napadlo mne několik různých možností, jak by hypotetické zkoumání DNA mohlo dopadnou, takže z jedné povídky, která měla mít původně více různých konců, vznikly hned tři, protože každý konec (z těch, co prošly sítem: blbost – ještě větší blbost – si ze mne děláš srandu, ne? – jó, to je ale ptákovina) si vyžádal vlastní kulisy, herce i scénu.

Takže, i když všechny tři povídky vypráví o tomtéž, jsou každá samostatná a každá trochu jiná. Takže, pokud se je rozhodnete přečíst, začněte kde chcete. A po kliknutí na odkaz se neděste, že budete přesměrování kdo-ví-kam, publikoval jsem je jinde.

 

